Jeg gir bort disse øredobbene når jeg får 325 liker:)
Jeg gir bort disse øredobbene når jeg får 325 liker:)
På min facebookside, glemte jeg å skrive da:)
Ja ja, da avsluttet jeg min "gi bort" på facebook-siden min. Siden dette var ulovlig. Trakk en vinner først da:) Hvordan få "liker" på sin facebook-side da må'n tro? På lovlig vis:)
Oi, er det ulovlig? Det visste jeg ikke.
Hold liker konkurransen ett annet sted, så går det greit. Du kan utlyse den på bloggen din og her f.eks., og så trekker du blandt "likerne på facebook - da kan de ikke stoppe deg. Du kan også skrive på FB at vinnerne er trukket og står i bloggen din f.eks.
Så flott svar Christine, tusen takk:)
Fins løsninger på alt vet du, men noen ganger må man ta noen små omveier for å komme fram... Lykke til!
Fra nettsiden hvordan.com
Hvordan skaffe Likes til en Facebook-side
Å ha mange som liker Facebook-siden din kan være nyttig, uansett hva siden handler om. Mange som liker den gir deg muligheten til å bli hørt av mange når du poster en nyhet eller hva det skulle være, og flere likes får siden til å virke mer seriøs.
For å få folk til å like siden din må du gjerne gi dem en grunn til det. Jeg har selv hatt nettsiden med tusenvis av besøkende, men bare noen få hundre som likte siden på Facebook, og ved å gi dem en gulrot for å bli med økte tallet noe helt vanvittig. Hva man skal gi dem for å like siden din kommer helt an på hva siden handler om, men har du for eksempel en nettbutikk kan det fungere bra å regelmessig gi ut rabattkoder på Facebook-siden din. Sørg for at de som liker Facebook-siden din får tilgang til noe eksklusive som alle andre ikke får, så skal du se medlemstallet øke.
Å holde konkurranser på Facebook fungerer også bra for å få flere til å like siden din, men også dette krever at du allerede har folk som følger nettsiden din. Likevel vil det skaffe mange likes, og spesielt mange som du har en rekrutteringskonkurranse. Det er forresten en del lover og regler rundt det å holde en konkurranse på Facebook, så les gjerne vår guide til hvordan holde en konkurranse på Facebook.
Det er også veldig populært å ha mange likes på siden bare for å virke mer seriøs, og det florerer av folk som både selger og kjøper likes til Facebook-siden sin. Hvis du skulle ønske å få tallet til å være litt høyere finnes det mange nettsiden som driver med bytte av likes, som YouLikeHits. Der kan man skaffe mange hundre likes til siden sin i løpet av noen timer, men disse er gjerne ikke interessert i å følge deg, og er i teorien ikke verdt stort.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.