Helt enig Marianne!
Man MÅ også kunne ta opp negative ting her, men så er det en hårfin grense også synes jeg. Hvis noen er frustrert over noe, kan vi jo hjelpe hverandre med konstruktive tilbakemeldinger. Ser lett at det kan bli litt klagemur hvis en person starter å skrive noe negativt. OG nå tenker jeg ikke spesielt på denne tråden ;)
Kjenner at lojaliteten min sitter sterkt i, og når man diskuterer feil og mangler ved Epla synes jeg det er på sin plass og sende mail til de som administrerer. Men det er jo min mening.
Jeg vet at jeg aldri hadde klart å ha den jobben Siw og Torunn har. Jeg hadde tatt ting som blir skrevet her i formumet altfor personlig. All honør til dem!
En annen ting er jo at kundene leser det som skrives her. Det skal man ha i bakhodet.
Husker ikke forumreglene nå. Det stod jo noe om å
ikke henge ut andre selgere. Det gjelder vell for Epla adm. også. Men så er det denne hårfine grensen mellom det å kan få ut litt frustrasjon til det at det eskalerer til en lang tråd.
Men igjen, alt jeg skriver er min personlige mening og mener ikke å opptre som noe forumpoliti.
Jeg synes det er kjempefint at vi har forumet, og flott at det kan være tak her for at vi har forskjellige meninger. Da blir det etdynamisk og flott å være.
So long...