Noen ting jeg lurer på. Hvor annonseres vinnerne av konkurransene? Hvem vant smykkepungen? Og hvordan velges premiene ut? Hvis noen vet...
Noen ting jeg lurer på. Hvor annonseres vinnerne av konkurransene? Hvem vant smykkepungen? Og hvordan velges premiene ut? Hvis noen vet...
Det lurer jeg også på. Det var flere ganger under julekalenderen vinneren ble "avslørt" i kommentarfeltet, men det virket ikke som det ble gjort hver gang. Det er jo litt moro å se hvem som vinner rundt omkring!
Jeg lurer også på hvem jeg skal sende gaven til :-)
Da Epla hadde advetskalender, tilbød jeg meg å gi en gevinst. De hadde nok av ting til det formålet, men jeg var velkommen etter nyttår med en gave, for da ville Epla arrangere give-away. Etter nyttår ble jeg altså kontaktet. Men det er Epla som arrangerer hele give-away´en, og jeg venter i spenning.
Ok, da er det altså ikke jeg som har gått glipp av noe:-)
Det er ganske dårlig av epla og ikke følge opp disse konkurransene/giweaways. Når det sies at det skal trekkes på mandag, og det 2 dager ennå ikke er gjort klart hvem som har vunnet virker det litt useriøst, gjør det ikke?
Tenker også på de som sponser med gaver til dette!
Enig.
Jeg kjenner at jeg blir litt usikker på hva som skal skrives her i forumet og hva som skal taes direkte på mail til Siw eller Torunn.
Skjønner godt frustrasjonen, og regner med at de kan hjelpe hvis man tar direkte kontakt. Jeg har god erfaring med det, når jeg har lurt på noe konkret får jeg alltid et svar.
Misforstå meg rett...forumet er til for å brukes og hipp hurra for det, en hvis formålet er å få svar fra de, så kanskje man skal sende en mail til de?
Bare noen tanker som er ment positivt...
Jeg tenkte kanskje det var annonsert et sted på bloggen eller noe, hvor jeg ikke hadde sett det. Synes ikke det var viktig nok til å mase på mail. Men du har forsåvidt rett
Jeg synes spørsmålet ditt var på sin plass her Sara :) Det kunne jo vært noen som visste...
Da er vinneren trukket. Solveig kan vente på pakke i posten!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.