Jeg ønsker å kunne flytt/vri/snu/dra på bildet mitt etter at jeg har lasta det opp, er nemmelig ikke alltid produktet blir i senter når jeg tar bilder.... Har prøvd meg, men får det ikke til.
Jeg ønsker å kunne flytt/vri/snu/dra på bildet mitt etter at jeg har lasta det opp, er nemmelig ikke alltid produktet blir i senter når jeg tar bilder.... Har prøvd meg, men får det ikke til.
Heisann :-) Har du et bildebehandlingsprogram? Det finnes mange gratis på nett. Det enkleste er om du "klipper" bildet sånn at det blir kvadratisk, da får du det akkurat sånn som det blir seende ut på epla.
Du kan laste ned Gimp gratis og gjør masse ting med det. Det er kjempe lett å skjære bildene sånn at produktene er sentrum, og du kan lage bildene lysere eller mørkere eller hva som helst. Anbefales
Programmet som ligger under Microsoft Office (Picture manager) fungerer helt fint til enkle grep som beskjæring og farge/kontrast. Man kan også komprimere bildene ganske enkelt :) Jeg har i tillegg Photoscape (gratis på nett), det funker også helt fint til alle disse tingene, pluss at man kan koble/montere bilder sammen i samme bilde :)
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Takk for mange gode tips :o) J
Jeg er superfornøyd med Picasa (som også kan lastes ned gratis), og har tidligere laget et lite innleggom hvordan jeg redigerer bildene til eplabruk :) http://handmadevibeke.blogspot.com/2010/07/enkel-bilderedigering-til-eplabruk.html
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.