Jeg er ny bruker av epla og syns dette er spennende. Jeg ønsker meg tilbakemelding på butikken min og produktene mine. Tar gjerne imot tips og råd om både produkter og priser. Håper noen vil gi meg tilbakemeldinger.
Jeg er ny bruker av epla og syns dette er spennende. Jeg ønsker meg tilbakemelding på butikken min og produktene mine. Tar gjerne imot tips og råd om både produkter og priser. Håper noen vil gi meg tilbakemeldinger.
velkommen hit :)Veldig mange flotte votter,Caroline! Og fin presentasjon. Vi hadde mange sånne tova votter med hjerter og perlepynt på julemesser og her på epla før jul og solgte alt. Nye er under produksjon. Prisene synes også riktige. Du vil finner noen som er mye lavere og noen høyere her. Men det er mye mer arbeid på vottnene, når man i tillegg dekorer dem etterpå. Så prisene synes riktige:)
Takk for tilbakemeldingen!
Jeg har vært en tur i din butikk og der var det også mye fint! Dette er spennende å sysle med! Ser vi ligger ganske likt i pris også så da fortsetter vi i samme spor både du og jeg!
Caroline: De hvite vottene med lilla blomst, var de søteste jeg har sett på lenge! Skulle ønske jeg var 6-8 år! :) Vottene med hjerter på var også kjempefine.
Ellers kan jeg si at det lønner seg å ha flere bilder av produktene (gjerne bilder der vi kan se tingene på), og mer beskrivelse under bildene. Hva slags garn har du brukt, mål på produktene etc. Prisene dine er det absolutt ingenting å si på.
Lykke til med butikken din :)
Tusen takk for tilbakemeldingen og gode tips som jeg vil ta med meg videre!
Liker vottene dine spesiellt godt:-) Prisene er helt ok, ikke for dyre i alle fall! Bildene er fine, men noen kunne med fordel hatt lysere bakgrunn, da får man bedre frem farger og mønster i selve produktet:-)Gjerne mer utfyllende beskrivelser av materialer og hvordan de ulike produktene er laget. PS. Har faktisk et par av vottene dine på ønskelista mi:-)
Kjempefine votter til greie priser. Tror kanskje jeg ville hatt en mere glatt lys bakgrunn på bildene men alt i alt- jeg har lagt deg på mine favoritter.
Tusen takk for tilbakemeldingene og takk for gode tips. Da har jeg også fått flere i favorittlista mi :)Her var det mye fint å se!
Tusen takk! Så hyggelig at du tittet innom butiken min:-)Fortsatt god helg!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.