Er det noe aktivitet her på epla i januar ? Noen som selger noe ? Vet mange har lite å rutte med etter jul, men vi lurer på hvordan andre opplever det. Hos oss er det helt dødt, folk er kanskje lei votter og halser :)
Er det noe aktivitet her på epla i januar ? Noen som selger noe ? Vet mange har lite å rutte med etter jul, men vi lurer på hvordan andre opplever det. Hos oss er det helt dødt, folk er kanskje lei votter og halser :)
Det har vært veldig stille i januar til meg også, dvs; det har vært en del innom å sett på produktene, men lite salg. Det er vel en down-periode etter jul, folk har lite å rutte med ja. Tror nok mange venter på lønn nå:) Håper det tar seg opp igjen:)
Oi, så mye flott du keramikk du har i butikken din Kathrine:) Her er det mye å bruke januarlønna på. Begynner å bli mange butikker her på epla.no, så det er mange man ikke har rukket å titte innom.
Så flotte kopper du lager Kathrine :) Jeg er en STOR kaffe drikker så meg kommer du til å høre fra! Abrakadabra,så kule votter! Har lagt dere begge til i favoritter :)
Tusen takk for fin tilbakemelding begge to:)Har vært innom butikkene deres og ble kjempefascinert!Abrakadabra: flotte bilder og votter! Karianne: utrolig flott håndverk! Flinke folk:) Arti å stadig oppdage nye fine ting her på Epla.
Jeg skjønner meg ikke alltid på aktiviteten på Epla, for jeg solgte ingenting i desember, men har hatt tre salg til nå i januar. Dessverre ble ikke det ene kjøpet gjennomført pga privat oppgjør + fikk ikke kontakt med kjøper.. Men trodde det skulle være helt omvendt, at aktiviteten skulle ta seg opp i desember. Så i min butikk virker ting veldig tilfeldig, kan være kjempestille i et par måneder, så plutselig flere salg på en uke. Ser så klart at det tar seg opp litt når jeg oppdaterer med noe nytt da ;)
Jeg skjønner meg heller ikke helt på hva som skjer, når. Plutselig tar det HELT av (det var spesielt heftig i august/september, uten at jeg skjønner hva dét kom av). Men så kan det være nesten helt dødt. Lenge. Jeg solgte bra i desember, og nå i januar er det ett salg her, ett salg der...
Det lønner seg helt klart å legge ut nye ting jevnlig/ha aktivitet i butikken, men så var det det med fotograferinga, da... Jeg har masse nytt jeg vil legge ut, men har problemer med å finne det bra dagslyset. Lurer på å få satt opp ei sånn lyskasse snart.
Har lurt på det samme som deg, Abrakadabra, for jeg hadde veldig bra salg de siste månedene før jul, men nå er det helt stille her også. Har tolket det slik at det før jul var julepresanger folk kjøpte, og at det derfor er naturlig at det er stille nå. Men skjønner også at jeg må satse på litt andre produkter enn jeg hadde før jul.
Jeg har solg veldig masse nå i januar, men det er mye pga OMG-plakaten
Hahaha, ja den satt!! Mener å huske at jeg til og med leste en hel artikkel om tv-tabben med link til butikken din - var det KK.no tro? Herlig!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.