Jeg er ny her, lurer på om dere vil se på butikken min og komme med ideer for å gjøre den bedre?
Jeg er ny her, lurer på om dere vil se på butikken min og komme med ideer for å gjøre den bedre?
Så Flott med mammaklær. Som nyblitt mormor skulle jeg gjerne hatt deg på Epla tidligere, men det kommer nok flere barn. Fine klær og gode bilder. Bare en liten bagatell. Jeg ville hatt hvit bakgrunn på alt. Om du tar bilde på et bord så legg et hvitt papir eller annet under. Det øker også sjansene dine for å komme på forsiden. Lykke til.
Tusen takk for svar :) Ja har tenkt å bruke hvit bakgrunn, er litt treg med å ta bilde og kommer først på og ta bilde når jeg skal gi det vekk, blir litt i hurten og sturten :)
Hadde jeg vist hvordan, hadde jeg "klippet" ut så det ikke var noen bakgrunn, om dere skjønner hva jeg mener :)
Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Ville allikevel nøyd meg med lys bakgrunn da jeg synes produkter ser mere naturlige ut da. Synes ofte produkter som er helthvite eller klippet fåt et litt tegnet preg - men det er bare min mening.Kanskje jeg er litt sær.
Det er mye enklere som Kim sier å ta bilder på hvit bakgrunn. De som nettopp har lært seg å klippe gjør det ikke så bra, og det ser bare ikke pent ut ;) Pluss at klippejobben tar tid. Det går så mye kortere å legge noe hvitt bak tingen du tar bilde!
Ok, takker for svar
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.