Hei! Jeg har nylig opprettet en butikk på Epla, og jeg ønsker tilbakemelding og konstruktiv kritikk på mine produkter, bilder, priser, beskrivelser, helhetsinntrykk osv.
Hei! Jeg har nylig opprettet en butikk på Epla, og jeg ønsker tilbakemelding og konstruktiv kritikk på mine produkter, bilder, priser, beskrivelser, helhetsinntrykk osv.
Hei! Jeg synes du har fine produkter og ikke minst synes jeg du har tatt kjempefine bilder av produktene dine. Fine priser også. Godt helhetsinntrykk:-)
Jeg ville hatt knappene ol nederst. De var dekorative stjernene dine og ville hatt de øverst som blikkfang når man går til butikken din :)
Fin butikk :))
Fine ting, men alt for billig. 35 kroner for en håndlaget stjerne du har sydd i fint stoff og med fyll, og 45 kroner for de søte små putene dine med Lavedel... - Husk at epla sender regning på 5% av salgssummen, og 5 kroner pr salg. Da er det ikke mye igjen i fortjeneste :)
Takk for fine tilbakemeldinger, og gode råd! Det å ha mine stjerner øverst i butikken var en god idè, pluss knapper nederst. Tar gjerne imot flere forslag ang. plassering av mine produkter i butikken!
Jeg har tenkt på dette med priser på produktene,
og ser at noe er prisa for lavt, men hvis man tar en håndlaget stjerne, og en pute med Lavendel som eksempel, hva kan være anbefallt pris for disse produktene? Det er en del arbeid med å lage de.
Hei!
Jeg tror ikke det skulle være noe i veien for å doble prisen på stjernene og lavendelputene. Det kan også være en ide å lage større pakker med knapper til en høyere pris.
Ellers synes jeg butikken din er fin med ryddige produktbeskrivelser og fine bilder. Lykke til!
Hei! Mange fine ting og fine bilder. Tenkte også at prisene var litt lave. Dessutem hadde det vært fint med en liten introduksjonstekst øverst på siden. Lykke til!
Takk for tips ang. priser! - det er godt å få tilbakemelding på dette med priser! Større pakker med pakker er også en god ide!
Det skal selvfølgelig være "større pakker med knapper"!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.