Jeg har fulgt regelen med kun 5 produkter, hva de andre gjør bryr jeg meg ikke om. Jeg har nok med å passe på min egen butikk her på epla.
Jeg har fulgt regelen med kun 5 produkter, hva de andre gjør bryr jeg meg ikke om. Jeg har nok med å passe på min egen butikk her på epla.
Det finnes ikke noe galt med å bry seg om, og med, det som skjer utenfor ens egen lille navle på Epla. Epla er vårt, det er et fellesskap, og det finnes noen kjøreregler. Da er det ikke galt å reagere når noen kjører langt utenfor løypa.
Det var lett å se hvilken butikk som hadde det tredobbelte av det alle andre har på januarsalget, så jeg sendte Epla en mail. Nå er det fem produkter fra den butikken også. Likt for like, det er ikke verre enn det. Og det er lov å si fra.
Jeg ser at den ene butikken jeg la merke til har flere enn fem produkter framme fortsatt. Det jeg savner er en forklaring fra Epla på hvorfor det skjedde? Fikk du noen forklaring da du sendte mail, Liv-Helen?
Ja, jeg fikk en forklaring. Det er nok ikke lett for Epla å holde nøyaktig oversikt over hva alle melder inn til salget, så når en og samme butikk sender flere mail med ulike produkter... ja, da kan det jo gå i ball for noen hver.
Beskjeden i mailen var at det er supert at vi sier fra når vi oppdager ting som ikke er som de skal, og at vi må fortsette å si fra hvis vi ser butikker som har med flere produkter i januarsalget enn de vi kunne melde inn. Så send en mail til salg@epla.no, du :)
Flott! takk skal du ha :)
Liv Helen:) Jeg er så enig med deg og de andre som mener det må være likt for alle. Bedre å bare sende en mail rett til epla og forklare hva problemet er. Heller det enn å skrive att og fram her inne på forumet! :))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.