Jeg lurer på hvorfor noen butikker får vise fram flere enn fem produkter på salgssiden? Er dette gjort bevisst eller er det en glipp?
Jeg lurer på hvorfor noen butikker får vise fram flere enn fem produkter på salgssiden? Er dette gjort bevisst eller er det en glipp?
Er det mange butikker det gjelder? Det er jo ikke særlig rettferdig, og må være en glipp. Vi fikk jo beskjed om å sende inn kun fem produkter (og ev. erstatte produkter som ble solgt), så det er jo litt merkelig hvis noen har flere enn fem ting fra butikken sin med på januarsalget?
Det ligger mye inne på salgslista. Ting blir solgt etterhvert og stadig nye kommer til. Tipper at noen og enhver ville hatt problemer med å holde tellinga ved siden av mange andre arbeidsoppgaver. Jeg har solgt salgsvarer og lagt inn nye og selv måtte dobbeltsjekke at jeg ikke har flere enn 5 prod. Tipper dette er en glipp både av de som legger ut for salg og de som administrerer dette - og det er jo ikke noe stort problem.
Jeg har fler en fem produkter, men det er kun fem fra hver butikk. Etter som begge butikkene mine har samme fornavn kan det jo hende at noen reagerer på det. Men det er lov å ha salgs produkter fra alle butikkene man har ;)
Jeg har sett flere enn fem produkter fra to butikker. Det er ikke noe jeg legger veldig mye tid i å etterforske, men da jeg så igjennom lista slo det meg at enkelte butikker dukket opp litt oftere enn andre... Stort problem er det ikke, Kim, men det bør allikevel rettes opp i. Jeg forstår heller ikke hvordan slike feil kan oppstå. Hver enkelt butikk må jo klare å holde styr på hvor mange produkter man selger, og ikke sende inn flere enn det som er bestemt? Dette gjelder ikke selgere som har flere butikker, men enkeltbutikker.
Synes det høres helt merkelig ut at folk ikke greier å holde styr på hvor mange produkter de har liggende ute på Eplasalget.Regler er regler- fem er fem.Skulle ikke tro at dette skulle by på problemer.
Jeg bladde meg gjennom listen nå, og da la jeg merke til en butikk som gikk veldig ofte igjen. Jeg begynte å telle og kom opp til så mange som 16 produkter fra denne butikken.. Det kan vel ikke akkurat være en glipp?
Nei! Et sted går vel grensen for glipp. Dette bør ryddes opp i. Kunne godt tenkt meg å ha flere produkter på salg, men velger å følge reglene. Var nok litt naivt å tro at det var et par glipper.
Nei noen glipp med så mange som 16 produkter fra samme butikk, er det vel ikke. Selv har jeg valgt å følge reglen med 5 produkter .
Det er Epla som styrer hvor mange produkter fra hver butikk som legges inn under Januarsalget. Alle butikker fikk anledning til å melde inn 5 produkter hver til salget. Noen butikker har flere produkter på salg i selve butikken, og er det plukket produkter derfra er det Epla som har gjort dette vil jeg tro, tror ikke noen enkeltbutikker kan gå selv inn og legge produkter inn på selve Januarsalg-siden.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.