Jeg hadde et salg, sendte mail til kunden, men den kommer i retur. Kopierte mailadressen fra bekreftelsen jeg fikk fra Epla. Vet ikke mer å gjør da..... Kanskje kunden leser dette og tar kontakt!
Noen som har opplevd slikt?
Jeg hadde et salg, sendte mail til kunden, men den kommer i retur. Kopierte mailadressen fra bekreftelsen jeg fikk fra Epla. Vet ikke mer å gjør da..... Kanskje kunden leser dette og tar kontakt!
Noen som har opplevd slikt?
Jeg har nettopp opplevde noe lignende. Det kan hende at kunden har skrevet feil adresse. I mitt tilfelle, skjedde det at jeg kontaktet kunden, men fikk ikke noe svar. Senere, samme kunden kontaktet meg via PayPal adressen og den hadde sikkert ikke fått tidligere mailen min. Jeg prøvde å kontakte kunde via PayPal adressen da, på nytt, men har fått ikke noe svar i den heller...
Har du problem med mail addressen..og ikkje får kontakt...inn på 1881 finn navnet,og der dukker nok opp eit mobilnr..send en liten melding ..
Takk Heidi - jeg søkte på navnet. Beklager ikke noen med det navnet............får jeg til svar.
Eg har også eit tilfelle på gong og får opp namnet, men med ei anna adresse;! Kundane får ikkje info om at dei må vere tilgjengeleg på e-post, ved privat oppgjer, om dei ikkje les "Om denne butikken". Kanskje dei sit og ventar på varen og vil betale når dei har fått den.
Kunden hadde fått mailen, alt er i skjønneste orden!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.