Oj, dette har jeg ikke sett. Jeg får regning på mail og betaler i nettbanken. Regner med at de oppdaterer utestående beløp etter at jeg har betalt.... kanskje de venter til forfallsdato selv om du betaler før?
Oj, dette har jeg ikke sett. Jeg får regning på mail og betaler i nettbanken. Regner med at de oppdaterer utestående beløp etter at jeg har betalt.... kanskje de venter til forfallsdato selv om du betaler før?
Det er fortsatt det samme beløpe i minus på profilen min å nå er det en uke siden jeg betalte. Vet ikke når det var fofall for jeg slettet mailen når jeg hadde betalt. Regner med de har full kontroll, men hadde vert veldig fint om beløpet på profilen var rett...lett lettere å ha kontroll da.
Beløpet blir i alle fall større for hvert salg, ser jeg. Vi får vel en fullstendig oversikt over bevegelser ved neste forfall, går jeg ut ifra, da får vi følge med på at det vi betalte sist er trukket fra :o)
Det er det samme her, men det forandrer seg vel etter jul,
Glemte
det kom 2 fakturaer, en som forfalt 14 des. og en som forfaller den 21 desember.selv etter innbetalt den 14 des.ingen forandring på summen,
Jeg fikk også to fakturaer denne gangen med noen dagers mellomrom.
Ja vi skulle ha 2 fakturaer i desember, ettersom vi ikke betalte i november pga et nytt fakturasystem, så det er nok dette nye systemet som gjør at det står at vi skylder så mye penger selv om vi har betalt, de har nok ikke fått rettet opp ennå.
...og i kveld er plutselig summen borte vekk på min side... Hm. Tenkte jeg skulle sjekke etter siste salg, men det står ikke noe som helst nå.
borte hos meg også, den var der før på dagen, så nu retter de opp antagelig
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.