av
H. Marcus
for 12 år, 11 måneder siden
Jeg selger generelt lite her på epla, men noen bursdagskort har jeg dog solgt. Julekort har jeg ikke solgt noen av, kun et par gavelapper. Jeg sliter med å få gode bilder av produktene mine og beskriver så godt jeg kan. Men noen ganger er det grenser for hvor detaljrike beskrivelsene blir. Jeg forsøkte å kompensere for dette ved å ta detaljbilder av kortene mine, men det har ikke utgjort noen forskjell på salg så jeg kuttet ut alt dette ekstraarbeidet.
Jeg skjønner egentlig hvorfor folk ikke kjøper julekort. Folk flest skriver ikke julekort på gamlemåten, men sender ut et bilde med påtrykket tekst og må ha det billigst mulig for å få råd til det hele. (30 kort til 50,- stk blir fort altfor dyrt for folk flest!)
Selv legger jeg ut kortene for salg, prøver markedet litt og går det ikke så går det ikke. Til neste år bruker jeg dem selv eller donerer vekk til basararer og lignende.
Jeg synes forresten det hadde vært litt fint hvis epla kunne hatt litt fokus på kortlagerene her inne. Det er oss som tjener minst på det vi gjør, og et lite tiltak for å gjøre produktene våre mer kjent ville vært fint. Valentinsdag ville vært et god unnskyldning på å fokusere på kort. :)