Hei!
Jeg har nettopp opprettet Epla-butikk, og ønsker å få kontruktiv kritikk på oppsett, bilder, utseende ellers, priser, ja, alt som måtte falle dere inn som kan gjøre butikken bedre. :)
Hei!
Jeg har nettopp opprettet Epla-butikk, og ønsker å få kontruktiv kritikk på oppsett, bilder, utseende ellers, priser, ja, alt som måtte falle dere inn som kan gjøre butikken bedre. :)
flotte farger og artige ting. Digger de forede teddyluene dine!
Kjempefine produkter! Butikken er fin, også, men her er litt pirk: Produktbeskrivelsene er knappe. Jeg savner opplysning om hva slags stoff luene er sydd av (du nevner bare foret). Bildene er fine, men kunne ha blitt klarere og fått mer kontrast i et bildebehandlngsprogram (kan lastes ned gratis). Kjempeflott at en liten "fotomodell" viser frem en av luene. Veldig viktig å vise hvordan de ser ut plassert på et lite hode. :)
Som sagt: Flott butikk. Lykke til!
Tusen takk! Da skal jeg prøve å skrive litt mer om hver ting, og jobbe mer med bildene etter hvert. Flott med tips til forbedring:)
Vil gjerne ha flere tilbakemeldinger også om noen har flere tips! :)
Jeg vil fortsatt veldig gjerne ha mer kritikk for å gjøre butikken min bedre! :)
Kan ikke se mye å forbedre her. Veldig søte klær og fine klare bilder. En delikat og fristende butikk. Jeg ser at du også bruker bambus. Jeg har vært borti skjerf i bambusfibre og det er virkelig et mykt og deilig stoff. Det er sikkert ikke alle som kjenner til dette. Kanskje du skulle skrive litt om det. Jeg er mormor til tre og det er lenge siden jeg selv hadde småbarn. Når jeg kjøper babyklær må jeg ofte sjekke størrelsene igjen. Hvilken aldersgruppe var det nå 68 var til da? Du kan jo skrive det bak størrelsene slik du har gjort med klærne til de større barna.
Tusen takk! Det var et godt tips å skrive aldersstørrelse på alle klærne, det skal jeg ordne! Skal også skrive litt om bambus. Blir så blind på egne produkter og butikk, så greier ikke å se objektivt hvordan det ser ut. Da er det kjekt med tips fra andre! :)
Kjempe søte ting du lager! Jeg ville ha tatt bilder av alle produktene i forskjellige vinkler, nærbilder, kanskje en modell også. Ser du mangler mål. Tror det er vanskelig å få mange salg så lenge kundene ikke vet noe om lengde osv, også hva slags stoff er det sydd av. Vaskeanvisninger er også en fordel å ha med, særlig når det er babyklær. Lykke til!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.