Hei, Siri!
Jeg synes butikken og produktene dine er kjempefine - og likte alvelua i sær.
Beskrivelsene dine er gode og utfyllende, og prisene er helt kurrante. Jeg tror det er viktig at vi "lærer opp" kundene til at håndlaget skal være litt dyrere enn masseprodusert.
Bildene dine er også bra, men har fortsatt rom for forbedring. Jeg ville kanskje ha bestemt meg for én type bakgrunn som kan gå igjenn på alle bildene, slik at det gir butikken et mer helhetlig inntrykk. Også passe på at hele produktet blir med på bildet hvis det ikke er en spesielt fin detalj du vil fremheve. Bildene kan godt lysnes litt også i et billedbehandlingsprogram.
Også er det slik at jo flere produkter du har i butikken din, jo større sjangs er det for at noen skal stikke innom. Så stå på, og list alt nytt du lager fortløpende! :)
Jeg tror også det er sånn at for å virkelig få mange salg her på Epla, så må man reklamere selv også utenfor Epla. Enten på diverse forum, Facebook, blogg - eller offline ved å dele ut visittkort og selge på markeder. Selv er jeg alt for dårlig til å reklamere for meg selv, så det er noe jeg må jobbe med! Synes det er mye morsommere å bare kose meg med å lage smykker hele tiden. ;)