Hei! trenger hjelp, raskt. Har bestillt opp dobbelt av noen varer da det ble noe krøll med Pay Pal - åssen ordner jeg opp i det? PÅ forhånd takk Vanda
Hei! trenger hjelp, raskt. Har bestillt opp dobbelt av noen varer da det ble noe krøll med Pay Pal - åssen ordner jeg opp i det? PÅ forhånd takk Vanda
Hei, Vanda.
Det beste er å sende en melding til selger og forklare hva som har skjedd. Dessuten vil selger sikkert uansett få melding fra PayPal om dine transaksjoner og refundere beløpet som du har betalt for mye. Jeg tror dette ordner seg.:)
Hei Vanda:) Send en melding til selger og informer om at du gjorde en dobbel bestilling, så får du nok pengene refundert:)
Takk - det som skjedde var at jeg ikke fikk forandret adressen eller kredittkort min på Pay Pal og dermed fikk jeg heller ikke betalt, så dermed bestilte jeg ved privat betaling. Jeg har sendt mail til selgerne og håper dette ordner seg. Noen ganger funker Pay Pal kjempebra, andre ganger er det frustrerende. Jeg vil jo bare betale :) Takk så mye for hjelpen :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.