Jeg bestiller visittkort fra Vistaprint og smykkeesker og poser (uten logo, men jeg tror det er mulig å bestille med logo også) fra Serviteur, er fornøyd med begge. :) Lykke til med butikken din! :)
Jeg bestiller visittkort fra Vistaprint og smykkeesker og poser (uten logo, men jeg tror det er mulig å bestille med logo også) fra Serviteur, er fornøyd med begge. :) Lykke til med butikken din! :)
Jeg burde kanskje korrigere litt, EMS er uten fortollingsgebyr for varer med verdi inntil 1000 NOK. Over 1000 NOK har gebyr.
Turid: Nettadresse til Serviteur?
Jeg kjøper visittkort og øredobbkort hos to hyggelige damer på Etsy som trykker selv. Litt dyrere, men da støtter jeg en liten bedrift + får fine ting. Det er mange små trykkerier på Etsy og portoen er stort sett ok. Du kan søke på "Letterpress" eller "calling cards".
Har fått pakke fra Vistaprint i dag, ble mer kostbart enn tenkt pga moms og postens gebyr. Er nok lurt å holde seg under 200 kronersgrensen hvis man får det til. Men Vistaprint er dyre på porto, som andre har nevnt. Synes Serviteur hadde gode priser på smykkeesker når jeg bestilte, men det begynner å bli ganske lenge siden nå. Høres jo veldig fint ut å gjøre slik som du foreslår, Line: veldig sympatisk å støtte andre små bedrifter! Skal kolle opp det for fremtidige kjøp! :) Adressen til Serviteur er:
http://www.serviteur.no
Ha en fin dag alle sammen! :)
Takk for adressen! De hadde ikke den størrelsen eske som jeg trenger, men de så greie ut på pris generelt synes jeg. Jeg fortsetter jakten på mine firkantete 3.5x3.5x1".....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.