Jeg har kjøpt et par øredobber! De er knallstilige!!
Jeg har kjøpt et par øredobber! De er knallstilige!!
Tusen takk for skryt, Solveig <3 syns alltid det er gøy å høre at de blir godt mottatt :)
det var jo absolutt ikke meningen å ta over hele tråden her, jeg kjenner bare at det er litt lite motiverende med en måned mellom hvert salg.. men det har vært mye lettere å selge til de som ser øredobbene i virkeligheten, så jeg må nok prøve å komme meg ut på et marked og selge :)
Det er sånn hos meg også - det er stille i perioder, og plutselig kommer det fler salg på en gang. Kanskje har jeg vært på en ønskeliste på forsiden, det får jeg ikke alltid med meg.
Hos meg har det vært ganske stille jevnt over siden oppstarten i februar, men nå etter sommeren har det tatt seg litt opp. Jeg har solgt mer etter august enn fram til august og det er jo fint! Ja, jeg har blogg, Facebookside, står på Blå, gir ut kort, osv. Men jeg kan ikke legge ut nye ting non-stopp, og det du legger ut forsvinner så fort fra framsiden med så mange publiseringer som det er nå.... :)
Nå gleder jeg meg over at jeg har fått et fysisk utsalgssted til mine smykker, for jeg selger ganske mye til venner ol. , samt på stand.
Linda: Jeg tror også folk må bli litt "vant til" tingene dine før de kjøper + at det hjelper å ha noen salg. Men hvordan får man da de første salgene? Perlene dine er superfine og jeg tror også det var lurt av deg å bytte til sterling sølv kroker for å gjøre smykkene mer holdbare og eksklusive. Ps: Nå "liker" jeg deg på Facebook og skal dele siden videre...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.