I min iver etter å lage nye lister ser jeg at mange av mine egne og andres produkter ikke er søkbare. Selv ikke når jeg søker på direkte produktnavn kommer de opp. Hva kommer dette av? Det virker jo som serveren er i orden igjen ellers?
I min iver etter å lage nye lister ser jeg at mange av mine egne og andres produkter ikke er søkbare. Selv ikke når jeg søker på direkte produktnavn kommer de opp. Hva kommer dette av? Det virker jo som serveren er i orden igjen ellers?
Det har vært sånn veldig lenge, til og med butikknavn kan være vanskelig å søke opp. Det er mektig irriuterende!
Jeg har også stusset over dette, jeg har testet å sette opp stikkord med komme i mellom nederst i produktbeskrivelsen på noen produkter og de er søkbare på alle disse ordene. Men det burde jo være slik at det er treff på alle ord i tittel på produktet og beskrivelsen :)
Et søk som ikke virket for meg i gårkveld fungerer fint nå - uten at jeg forandret på noe. Vet ikke om det er noe som kommer og går?
Ting jeg søkte på i går kveld kommer opp når jeg søker nå, så det kommer og går tydeligvis. Veldig irriterende; Det å være søkbar er jo viktig for salg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.