jo, selvfølgelig går det an å spørre en gullsmed, men jeg liker meg best når jeg kan sjekke og sammenligne på nettet..
jo, selvfølgelig går det an å spørre en gullsmed, men jeg liker meg best når jeg kan sjekke og sammenligne på nettet..
Norske forhandlere er ikke kommet like langt som amerikanske/internasjonale når det gjelder netthandel til "vanlige" kunder. Men det kommer seg! Antar at de er lydhøre hvis noen orker å kontakte dem, og ellers så svarer de greit på mail om man orker å spørre - men jeg liker også best når det ikke er nødvendig å kontakte selgere direkte. (Det er derfor jeg har masse like smykker med forskjellig farge i butikken min, kunder skal slippe ta kontakt for hver eneste lille fargeendring...)
Internett gjør ting som oftest mye enklere, det er sant. Forløpig tror jeg at jeg skal spare alt avkapp og prøve meg på å lage kuler når jeg får brenneren min.. ;)
Jeg leverer mitt til Rasmussen, gjennom skolen. Det går jo an å sende de en mail, tror de er ganske greie. Lager også små kjørnere (kuler) av småbiter, syns det er så stilig på smykker. Har brukt det her: Flettering med kuler
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.