Er vel litt grønn i data... Men ynskjer å dele bloggen min med andre Epla selgere. Eg ynskjer at den kjem inn i lista over blogger på Eplabloggen Tips? Takk :)
Er vel litt grønn i data... Men ynskjer å dele bloggen min med andre Epla selgere. Eg ynskjer at den kjem inn i lista over blogger på Eplabloggen Tips? Takk :)
Det lurte jeg på også... Finner ingen steder hvor en skal henvende seg, men nå begynner det jo å bli en del tråder her inne så det er vel lett å hoppe over akkurat den...
For å få med link til bloggen deres på Eplabloggen, tror jeg dere må sende en mail til siw@epla.no. :)
Det har jeg også lurt på :)
Jeg sendte mail til Siw og hun la inn bloggen min. Men for min del ser jeg mer under profilbildet om det er en blogg der :) Letter å klikke seg inn en å finne frem blogglista!
Har sendt mail til Siw. Ikkje fått svar og heller ikkje lagt inn i blogg lista....:(
Det kommer nok etter hvert :) Men de damene har nok mye å styre med. Det blir sikkert heller prioritert å oppdatere servere en blogglister. Men du kommer nok inn på lista snart :D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.