Eg forsøker å dele mi ønskeliste og legge den inn som framsideforslag til Epla. Men får det ikkje til! Korleis i all verda gjer eg dette? Glad for svar :)
Merete ( Trastungen)
Eg forsøker å dele mi ønskeliste og legge den inn som framsideforslag til Epla. Men får det ikkje til! Korleis i all verda gjer eg dette? Glad for svar :)
Merete ( Trastungen)
Lag en liste under "Dine lister". Når lista de er ferdig så finner du en liten rute hvor du kan krysse av for å gjøre lista offentlig. Så må du bare være tålmodig og se om den ikke kommer på forsiden en dag. Tips. sørg for at bildene du velger ut er klare og tydelige og at det er en tråd i det hele - farger osv.
Tusen takk :) Då er det berre tolmodighet eg treng :)
Eg ser eg treng meir hjelp enn tolmodighet! Når eg skal lage liste får eg ikkje til å legge produkt til. ?? Kva tyder Ingress?? Grønn.....:(
Jeg vet ikke hvor mye du kan (jeg var helt blank første gangen) men fra begynnelsen: velg et produkt høyreklikk på topplinjen (http: osv) og trykk copy. Gå til listen - der er et lite smalt tekstfelt. Høyreklikk der og trykk paste og så trykker du på legg til.
glemte å ta med at om du angrer og vil fjerne et bilde så er det et lite kryss øverst til høyre på selve bildet du har lagt til. Trykk på det og bildet forsvinner. Du kan også flytte bildene rundt etter at de er lagt til. Lykke til.
Tusen hjertelig takk :) No fekk eg det til! Ha ein strålande kveld!
Hei Kim, takk for at du svarte Merete! Da fikk jeg vite om dette, for det var noe jeg lurte på! ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.