Jeg vil gjerne få tilbakemelding på butikken min. Si gjerne både det positive og det negative om bilder, priser, beskrivelser og produkter.
Jeg vil gjerne få tilbakemelding på butikken min. Si gjerne både det positive og det negative om bilder, priser, beskrivelser og produkter.
Hei Eva!
Her var det ikke mye negativt å trekke frem for min del hvertfall, flotte smykker og gode produktbeskrivelser - virkelig som om du har fokus på materialer og sjekker nøye om metallet du bruker er nikkelfritt.
Bildene er også bra, kunne gjerne tatt fler av hvert enkelt smykke fra ulike vinkler for at kunden skal få et bedre inntrykk av hvordan smykket er.
Jeg reagerer litt på prisene dine, særlig seed bead-armbåndene, mange perler og bruker sikkert litt tid? Du kunne nok satt dem opp enda litt mer, det er de verdt!
Ellers synes hvertfall jeg at det var mye bra her.
En ting til slutt - tror kanskje jeg hadde unngått utropstegn til slutt i overskriftene på smykkene, men det er vel en smakssak..
Og enda en liten ting! ;) Når man tar closeup bilder av smykker ser man veldig godt om det er slurvet med "snurrer" på eyepins og headpins.. ;) Greit å være nøye på slikt ;)
Veldig fine smykker! Tydelig å se at du behersker mange teknikker innen smykkelaging:-)Min erfaring når det gjelder fotografering av produkter er å bruke en lys og nøytral bakgrunn (eller sort, noe jeg har brukt litt i min butikk). Da får man finere frem farger og kontraster. Og gjerne en 3-5 bilder av hvert produkt. Gir kunden flere muligheter til å se smykkene fra ulike vinkler. Og ikke vær redd for å bruke fantasien ved produktbilder, en spennende vri på fotoet kan bety salg:-)Bare noen små tips, lykke til med butikken!
Takk for tilbakemeldinger:-) Mange gode tips. Tusen takk.
Hei, syns mange av prisene dine er for lave.det gir en følelse av om du virkelig har lagd dem selv(ikke at jeg betviler det,men følelsen er der)Spesielt seed bead smykkene, de ser da virkelig ut som du har brukt lang tid på og 50 kr er alfor lavt...
Jeg synes du har utrolig mange fine smykker!
Bilder selger. Enkelt og greit.
Hei Eva. Jeg synns at du har en flott butikk. Var innom nettsiden din og den var også bra. God ide å legge ut adresse til den. Syntes at epla butikken din såg mer vennlig ut med mer sjel. Flotte bilder og man ser at du har brukt masse tid og omtanke på det du produserer og det du gjør. Kan ikke forvente fotograf bilder når man ikke er fotograf :) Kanskje du skulle prøve å tenke litt utenfor esken. Hjelper mange ganger på å få et annet syn. Sett pris på om du kunne tatt en titt på min butikk.. Selv om jeg har en litt annen stil en deg så tenker jeg du kunne kommet med noe som jeg ikke har tenkt på. Takk og lykke til. Mvh Pia Ingridsdatter. Vintage vs Retro
Hei Vintage vs Retro, jeg har vært å sett på butikken din , og jeg falt pladask for produktene dine, kommer abdolutt til å handle noe i din butikk. Kjempefine bilder og flotte produktbeskrivelser. Monika :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.