Kvifor mangen besøk på produkta, men ingen salg? :(
Kvifor mangen besøk på produkta, men ingen salg? :(
Det er nok helt normalt. Jeg har ingen statistikk her på Epla, men jeg vet at på Etsy får jeg godt over 1000 views mellom hvert salg. Det varierer også mellom de to butikkene mine der.
Hva forholdet blir mellom besøk og salg kommer både an på hvilken type produkt du selger, og hvor vidt du tiltrekker deg de "riktige" kundene. Noen besøk vil jo være fra folk som vurderer å legge deg til i en forsideliste, for eksempel. Og det er vel å bra, siden du kan ende opp på forsiden - men sjansen er liten for at de kjøper bildet der og da.
Jeg ser at du ikke oppgir størrelse på plakatene dine i tittelen, eller at de faktisk er plakater - så da kan det jo også være at folk klikker seg inn for å se hva det er du selger. Hvis det da ikke er den typen trykk, eller papir, eller størrelse de hadde tenkt seg så går de videre til noe annet.
Det er ikke godt å si hvorfor noen selger og andre ikke, men det er jo dette å treffe målgruppen.
Hva om du lager noen billigere varianter på billigere papir? Kanskje noen synes det er dyrt?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.