Hva skal til for å komme på førstesiden egentlig? Hvorfor er det ofte de samme som går igjen? Er det rettferdig da?
Hva skal til for å komme på førstesiden egentlig? Hvorfor er det ofte de samme som går igjen? Er det rettferdig da?
Det er jo sånn at det er vi brukerne som setter opp favorittlister som kommer på forsiden. Det er nok noen som går igjen og det skyldes vel at veldig mange liker produktene. Du kan jo også lage lister og da kan du ta utgangspunkt i noe fra din butikk som du vil ha på forsida.
Enten må man lage fine og gjennomtenkte forsidelister, eller så må man være så heldig å får produktene sine med i andre sine lister. De fleste listene som havner på forsiden har et fargetema og består av gode bilder.
Nå er det jo slik at det er noen som sitter og velger ut lister, så da hjelper det helt sikkert om din smak sammenfaller med deres smak. Så det er kanskje ikke rettferdig, men like fullt en realitet. Epla-damene vil sikkert ha en viss profil på forsiden sin, slik som andre selskaper.
Selv bruker jeg alltid så lang tid på å lage en slik forsideliste, at jeg har ikke gjort det på leeenge, men det er jo veldig gøy når noen andre har tatt med smykkene mine i lista si. :)
Ellers koser jeg veldig med å lage treasuries på Etsy, som er det samme som forsidelistene her - for der går det fortere å sette dem sammen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.