Er det flere som har fått 0 visninger, der det før var flere visninger....
Er det flere som har fått 0 visninger, der det før var flere visninger....
Ja her også..berre på nokre som er gått ned på null...
På'n igjen! Greit å dele så man vet at man ikke er alene om å ha få treff.
Bra det ikke går ut over noe annet enn min egen nysgjerrighet :-)
Ja det er heldigvis bare nysgjerrigheten det går ut over. For salg har vi selv om det står 0 ;-)) Ha en flott helg alle sammen !!!!
0 her også å mindre på andre, er vel bare noe vi må leve med. God helg!!
Her er det stadig "hopp" i visninger... Frå 7 til 0 på ein time :) Trur den tel feil veg :)
Mange ting som har fått mindre treff hos meg også. Men verre er det at jeg fikk mail fra en kunde som ikke fikk kjøpt varen. Kunden trykte på bekreft og gikk rett tilbake til handlevognen uten at noe mer skjedde. Har flere opplevd det?
Det er i hvert fall veldig mange problemer med serveren på Epla.
Jeg har fått mange feilmeldinger når jeg har forsøkt å laste ned bilder og legge ut produkter i dag, og visningene på de aller fleste produktene har gått i null.
Problemene med serveren og feil visningstall har vedvart i mange måneder. Veldig synd både for selgere og kunder...
Ser at absolutt alle produktene mine har blitt rundet nedover slik at det slutter med 0 eller 5 denne gangen.
Har det noe med at det er ny måned straks? Mulig det bare er jeg som roter, men for meg virker det som det er slutten på måneden/månedskifte dette skjer? Vet vi har fått forklaring på dette mange ganger, men jeg klør meg i hode like mye lell ;)
Tror det var en serverfeil, for jeg hadde 20+ visninger på ett produkt, og når jeg sjekket igjen så var det plutselig 0. Men nå er riktig antall visninger dukket opp igjen. Det spøker på epla ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.