Er det mulig å få vite hvem som "elsker" butikken min eller mine produkter? ..eller vil det bare stå antall? Også lurer jeg på om det er mulig å se hvor mange besøkende jeg har hatt på min side?
Er det mulig å få vite hvem som "elsker" butikken min eller mine produkter? ..eller vil det bare stå antall? Også lurer jeg på om det er mulig å se hvor mange besøkende jeg har hatt på min side?
Det er ikke mulig å se hvor mange som er inne på siden din, men du kan se hvor mange som har sett på etthvert produkt. Dette ser du når du går inn på prdukter! Du kan heller ikke se hvem som "elsker" butikken din dessverre.
Hva med de som har produktene i ønskelisten sin. Får vi ikke vite hvem det er heller?
Du får ikke direkte se hvem som har dine produkter som har dine ting på sin liste. Men hvis du går inn på meg, så vil du kunne se min ønskeliste, og da eventuelt se om jeg har noe fra deg på min liste... Men det er jo veldig tungvingt ;) så svaret er vel egentlig nei.... ;)
Er egentlig litt glad for at det ikke er mulig.Ser for at det kan være noen som kunne øve kjøpepress hvis de ser feks at jeg har deres produkt i liker lista mi. Uten at jeg har grunnlag for å si dette altså, det har bare vært en tanke..
Det er et godt poeng; på Etsy hender det jeg får mail fra folk jeg har lagt til som favoritter - selv om det er mot reglene. Ganske så innpåslitent!
Jeg har vært litt sånn både og på denne, noen ganger setter jeg ned prisen på et produkt. Da hadde hvertfall jeg som kunde i en annen butikk syntes det var kjekt hvis jeg fikk en mail om at dette produktet nå er billigere.
Også når jeg får nye ting inn i butikken hadde det vært kjetk å kunne sende en mail til de som liker butikken min. Men så klart, alt med begrensninger. Jeg legger ut nye ting ca en gang i mnd til annenhver mdn, så jeg vil ikke si det er å spamme ned...
Beste måten å ordne det på tror jeg må være å tilby et nyhetsbrev som kundene kan melde seg opp til. Tror også det går an å følge Epla-butikker med RSS?
Selv om noen sikkert vil sette pris på det, så vil det også være mange som anser salgs/reklame-mailer som de ikke eksplisitt har meldt seg opp til som spam(jeg er en av dem) - og da risikerer man jo å miste en kunde!
Ja det er sant Modrn :) At man kunne meldt seg opp mot et nyhetsbrev hadde vært fint.
Hvis du lager nyhetsbrev, så kan du jo legge inn en link i butikkbeskrivelsen, og kanskje også nederst i produktbeskrivelsene; så har de som vil mulighet til å melde seg på. :)
Det er noe jeg har tenkt på å gjøre i alle fall.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.