Synes det er utrolig trist når ferdiglagde ugleringer med og uten stretch / justering og ugleklokker inkludert kjede som er kjøpt på EBAY finner veien inn til eplas håndlagde avdeling....
Synes det er utrolig trist når ferdiglagde ugleringer med og uten stretch / justering og ugleklokker inkludert kjede som er kjøpt på EBAY finner veien inn til eplas håndlagde avdeling....
Huff ja, er man sikker på at noe ikke er håndlaget så er det bare å rapportere! Dette er dessverre et problem på alle håndlaget-nettsteder, men om vi tar det vet roten så kan det forhåpentligvis holdes på minimum er på Epla.
Jammen nå er jeg lei av å rapportere, og ja jeg hadde ikke skrevet det her hvis jeg ikke var 100% på at jeg har funnet identiske varer på ebay....
Ille, trist og tragisk. Ser identiske varer på ebay, ja, det finnes jo ikke noe håndlaget ved dette i det hele tatt. Men det er det jo masse under håndlaget som ikke gjør, og det har vært diskutert og debattert i det uendelige... det ser ut til at vi må leve med det. Helt til Epla ev. får en avdeling for "ekte" håndlaget... Men det vil vel for alltid forbli et definisjonsspørsmål. Likevel: En bør jo virkelig ikke kunne selge ting kjøpt på ebay som håndlaget! HUFF.
Dette er jeg helt enig i. Jeg finner masse ebay ting. Også ringer som jeg har sett til 5 kr på som selges for 200 her på epla. Er derfor jeg lurer på om folk kjøper inn for å selge de her? Kanskje de har problemer med å kategorisere, at de ikke skjønner at smykker skal under mote? (selv om det irriterer meg at moteavdelingen blir spammet ned av kommersielle ting ;))
Dette er bedrageri. De lurer rett og slett kundene. Trist og tragisk....
Det er veldig dumt at dette ikke tas tak i. Det ødelegger så mye for det som epla-handlaget prøver og gir inntrykk av å være, og for oss som selger her og faktisk lager tingene for hånd.
JEg har også sett meg lei på dette, men er ikke flink til å rapportere. Kanskje ble det bedre hvis flere av oss tok oss tid til dette?
Jeg tror at hvis vi alle rapporterer så blir det mere synlig. jeg har i hvertfall fått vite at de er glade for å få rapporteringer fordi det er mange varer å gå igjennom for de!
Jeg har også sett plakater på nettet som er ferdig til å skrive ut blir solgt som håndlaget. Litt irriterende når man bruker tid på å lage plakater selv. Jeg bruker noen ganger sitater da, men layouten er jo selvlaget.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.