Jeg har myst rundt på epla i det siste etter julegaver, og i min litt mere spesifikke søking i bestemte kategorier har jeg blitt overrasket over hvor mye uventet jeg finner i de ulike kategoriene.
Fx:
Under metall og smedarbeider finner jeg knappeøreringer og sandkakeformer...for meg er smedarbeid og metallarbeid en kategori der man legger noe man selv har formet i metall...
Under toalettmapper finner jeg smykkeposer....kanskje burde det lages en egen undermappe under smykker for slike smykkeposer...
I kjøkkenavdelingen finner jeg smykker...her forventer jeg jo å finne ting til kjøkkenet mitt...
Under kategori høytid - jul finner jeg mange lekre juleting, men også julegaveforslag (altså produkter som foreslås som julegaver) og smykker. Hvis jeg nå hadde lagt alle smykkene mine der, som jeg jo selvfølgelig håper at alle ønsker seg til jul, så ville jeg jo spammet ned denne kategorien, noe jeg synes blir helt feil. Min mening er at her skal det være juleting!
Dette er bare av noen av kategoriene jeg har vært innom hvor jeg tenker at mange av varene ikke hører hjemme. Det finnes mange flere jeg kunne nevnt!
For meg virker det veldig uryddig og det må jo være utrolig irriterende som kunde å gå inn på en kategori, for så å finne mye annet som ikke hører hjemme der.
Det er altså ikke mening å henge ut noen her, bare et ønske om at vi selgere kan bli flinkere til å kateoriersere varene våre riktig ??!!!!!!!!!!!!!!!!!