Finnes det noe triks for å redigere bilder i ettertid? Bildene er jo riktig vei når jeg laster de opp, men kommer opp liggende på siden på produktsiden??
Finnes det noe triks for å redigere bilder i ettertid? Bildene er jo riktig vei når jeg laster de opp, men kommer opp liggende på siden på produktsiden??
Oisann. Det har jeg aldri sett før. Her må det være en alvorlig teknisk feil et sted. Jeg ville ha sendt en mail til Epla.
Så merkelig! Måtte prøve å laste opp et bilde selv nå, men mitt kom riktig vei.
Enig i at det er lurt å få sendt avgårde en mail med en gang. Også kan du markedsføre deg som Eplas eneste sidelengse vintage-butikk i mellomtiden. ;)
Sikker på at de ikke ligger sidelengs i filen på din data og? Og at du må rotere dem der og lagre för du laster dem opp?
Har du husket å lagre bildene? Har selv opplevd dette - og da hadde jeg glemt å lagre etter at jeg hadde rotert bilde....
Hehe, kanskje jeg skal prøve å lagre dem sidelengs på PCn, og se om de kommer opp rettveien da :p
Ler godt av den siste kommentaren ;)
Jeg hadde også dette problemet på min pc når jeg lastet opp bilder på bloggen. Tror ikke problemet ligger hos Epla. Sikkert lurt å sjekke at de er lagret. Husker også at jeg måtte lagre de på langs, for å få de opp riktig vei på bloggen. Men det finnes garantert enn annen løsning på dette for de som er litt mer datakyndig enn meg ;)
Lykke til! :)
Nei, nå har jeg prøvd alt jeg kommer på på egenhånd. Er i mail-dialog med Epla nå. Håper jeg slipper å være sidelengsbutikken så mye lenger :) Takk for alle svar.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.