Er det noen av dere som selger via Epla til kunder utenom Norge? Jeg har i lengre tid lagt til engelsk tekst/beskrivelse på produktene mine. Legger ut på bloggen min og tweeter alle innlegg fra bloggen med produkter.
Er det noen av dere som selger via Epla til kunder utenom Norge? Jeg har i lengre tid lagt til engelsk tekst/beskrivelse på produktene mine. Legger ut på bloggen min og tweeter alle innlegg fra bloggen med produkter.
Jeg selger litt på Etsy, men jeg har aldri solgt til utlandet via Epla. Det fungerer sikkert greit til Danmark og Sverige, men ellers så blir det vel fort både språkproblemer og dyre utlegg for frakt?
Det er ikke så mye dyrere å selge til Europa.
Jeg har hatt kunder fra Sverige, Danmark og England her på Epla. Det fungerer helt greit. Frakten blir litt dyrere, men det er ikke mange kronene ekstra ettersom varene mine er så lette. Jeg har valgt å spandere denne ekstra frakten på kunden. Hadde jeg solgt tyngre ting ville jeg nok tatt mer for å sende varer til utlandet.
Jeg har hatt en kunde fra Danmark. Det kostet ikke så mye mer i frakt. Men til USA f.eks tror jeg det er dyrt for dem å bestille noe fra Norge. For frakten der koster jo like mye til utlandet som for oss innelands.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.