Hei, Jeg har ikke hatt butikk så lenge men jeg ser at noen har satt flere av mine ting på sin 'ønskeliste'. Hvordan gjør man det og hvor finnes den listen?
Takk for svar. Ragnhild - Sans og Samling
Hei, Jeg har ikke hatt butikk så lenge men jeg ser at noen har satt flere av mine ting på sin 'ønskeliste'. Hvordan gjør man det og hvor finnes den listen?
Takk for svar. Ragnhild - Sans og Samling
Når du er inne og ser på et produkt, så er det en knapp på høyre side der det står 'Favoritt' med et lite hjerte ved siden av. Hvis du trykker på den så legges det produktet til på din ønskeliste. :)
Åh, og listen ligger øverst inne på Epla, til venstre for 'Din butikk' drop down-menyen.
Tusen takk for svar - det går bedre nå!
Henger meg på denne, jeg- for jeg lurer også på noe ang lister. Ikke ønskelista, men de vi lager sjøl..
To ting; - Når man haker av for offentlig, hvor havner disse listene da? Skulle så gjerne hatt muligheten til å se dere andres lister!
:o)
Ja, dette lurer jeg også på. Får ikke opp noen produkter i listen min...
Ullværket: Lure også på om/hvordan det er mulig å gjøre listene tilgjengelig for andre,mulig det er en funksjon som kommer Det jeg gjør for nå er å linke til listen fra Facebook & blogg, også legger jeg en link til listen under Epla-profilen min. Men det hadde vært gøy om listene lå som et menyvalg i butikken :)
Angående ønskeliste. Når enkelte produkter du har i din liste blir solgt, har de for lang tekst til at muligheten for å slette produkter kommer opp.. Noen løsning på dette? Et annet problem er at ønskelisten min nå viser over 30 produkter, men jeg har jo fjernet alle og ser ingen på listen min.. Noen mulighet for å bli kvitt resten?
Lisbeth Isabella
Jeg har hatt samme utfordring. Har løst det med å klikke øverst på bildet under et par ganger, og så forsvinner produktet som er solgt.
Du må regne med å komme innom produktet som ligger under i ønskelista di ett par ganger..hehe..
Det er sikkert en enklere måte å løse dette på, men den har jeg foreløbig ikke lært meg...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.