Heisann Jeg har fått ansvaret for adventskalender på jobb og lurer på å kjøpe endel fra Epla til kalenderen.. Problemet er at jeg må vise kvittering for kjøpene og lurer på om ordrebekreftelsen fra Epla kan brukes i regnskapene deres?
Cecilie
Heisann Jeg har fått ansvaret for adventskalender på jobb og lurer på å kjøpe endel fra Epla til kalenderen.. Problemet er at jeg må vise kvittering for kjøpene og lurer på om ordrebekreftelsen fra Epla kan brukes i regnskapene deres?
Cecilie
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Ah.. Takk takk=) Tenker det blir en superduper kalender nå!!! =)
Hei Cecilie!
Ordrebekreftelsen fra Epla er utformet etter retningslinjer fra det offentlige, og godkjennes som kvittering; den inneholder ordrenummer, kjøpers og selgers adresse og kontaktinformasjon, spesifisering av hvert produkt, pris og evt avgifter som moms og kunstavgift, og portokostnader.
Men det skal sies at regnskapsførere og revisorer er veldig glade i dokumentasjon, og ville muligens sette pris på en betalingsbekreftelse fra PayPal, banken din el.l. når du skal levere dette inn som bilag til regnskapet. Så er du i tvil, ta kontakt med regnskapsansvarlig for å høre om det er nødvendig med annen dokumentasjon ved siden av ordrebekreftelsen fra Epla.
Ja er nok lurt=)
Jeg savner funksjonen å kunne printe ordrebekreftelse inne på Epla, for å printe og legge den ved som kvittering. Når jeg prøver å printe fra mail, får jeg med masse info rundt som ikke ser bra ut. Masse googlegreier...
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.