Det står at man kan legge produktene i to kategorier i tillegg til egendefinerte kategorier, men hvordan lager man de egendefinerte?
Det står at man kan legge produktene i to kategorier i tillegg til egendefinerte kategorier, men hvordan lager man de egendefinerte?
du finner mulighet for å lage egendefinerte kategorier under kategorisering. De står under de "vanlige" kategoriene.
Klikk der det står egendefinerte kategorier, så kommer du inn på en ny side hvor du kan lage de kategoriene du vil.
Vær obs på at de egendefinerte kategoriene ikke sees før du kommer "inn i butikken" din, og ikke på produktet når det kommer opp i søk, på forsiden ol.
Hmmm, det står ikke det hos meg, det er kun de vanlige og ingenting nedenfor...
Du må gå inn på DIN BUTIKK oppe i høyre hjørne ved siden av LOG IN/OUT. Trykk på din butikk, deretter administrer butikk, og deretter kategorier. På den linken oppretter du egne kategorier. Men husk å noter ned kategoriene du vil lage først på et ark og legg dem så inn alfabetisk i butikken, for butikken gjør ikke dette selv og det er umulig å flytte på dem i ettertid ^..^
Du må gå inn på DIN BUTIKK oppe i høyre hjørne ved siden av LOG IN/OUT. Trykk på din butikk, deretter administrer butikk, og deretter kategorier. På den linken oppretter du egne kategorier. Men husk å noter ned kategoriene du vil lage først på et ark og legg dem så inn alfabetisk i butikken, for butikken gjør ikke dette selv og det er umulig å flytte på dem i ettertid ^..^
...butikkken flytter mine i en annen rekkefølge enn jeg la dem inn, og jeg har ikke klart å forstå hvorfor. Vet du det?
Mine ligger heller ikke i den rekkefølgen jeg la dem inn i. Men de har tilfeldigvis lagt seg ganske greit. De kategoriene jeg bruker mest ligger på toppen. Men vet ikke om det er tilfeldig eller ikke.
Ligger ikke kategoriene kronologisk da? Det tror jeg de gjør hos meg i allefall=)
Da fant jeg det, takk skal du ha!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.