Noen som kan fortelle med hvordan man kan få noen til å betale til min PayPal konto når kunden ikke har PayPal?
Eller rettere sagt hvordan skal jeg gå fram?
Jeg har oppgradert konto.
Noen som kan fortelle med hvordan man kan få noen til å betale til min PayPal konto når kunden ikke har PayPal?
Eller rettere sagt hvordan skal jeg gå fram?
Jeg har oppgradert konto.
Hei, Grethe.
Ettersom du har oppgradert konto, kan kunden bare krysse av for betaling med PayPal/kredittkort når hun handler i din eplabutikk. Det betinger at hun vil bruke sitt kredittkort (hun trenger ikke paypalkonto).
Dersom hun ikke vil bruke kredittkort, tror jeg hun må ha PayPal-konto selv for å overføre penger til din PayPal-konto (mulig jeg tar feil her, i så fall er det sikkert noen som kan korrigere).
Da tror jeg i så fall det enkleste er å be henne overføre penger til din bankkonto via nettbank.
Tusen takk for svar.
Dette er snakk om en kunde fra Sverige og banken tar endel vekslingsgebyrer + at det hadde vært lettere for meg å bruke Paypal, for da hadde jeg sluppet dette med Iban/Swift koder også.
Jeg vet det skal gå an å sende pengeforspørsel eller lignede, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg gjør det ;)
Hei. Jeg sjekket det ut nå. Du må gå til PayPal.com og logge deg inn. Deretter går du til 'Request money' og fyller inn emailadressen til kunden. Det står der at kunden ikke trenger å ha PayPalkonto for å betale.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.