Liv-Helen: Jo jeg skrev feil - jeg mente å skrive SELGERE ikke kunder i innlegget overfor. Så jeg mener at SELGERENE bør få informasjonen fra et annet sted enn forumet.
Liv-Helen: Jo jeg skrev feil - jeg mente å skrive SELGERE ikke kunder i innlegget overfor. Så jeg mener at SELGERENE bør få informasjonen fra et annet sted enn forumet.
mener potensielle selgere altså...
Nei, jeg syns vi skal ha et lukket forum for selgere. Da kunne vi heller hatt en link for "potensielle selgere" hvor de kunne spurt om alt de lurte på.
Enig at forumet her burde vært lukket! Ellers kan det være at noen sitter inne med spørsmål/ innspill mm som de ikke tør poste...Og da kan man jo ikke dra full nytte av forumet som skal være for oss som allerede selger!
Og Kreativbua; God idè mht link til "potensielle selgere"!!!
Det burde i de minste vert slik at man faktisk måtte vere registrert på selve Epla for å se innholdet i forumet. Andre plasser kan man jo se hovedsiden på forumet å se noen temaer selv om man ikke er registrert(der man kan stille spørsmål f.eks), men det meste er lukket for medlemmer.
Da burde det heller være en del av forumet som er åpent med innfotråder med spørsmål som ofte blir stillt, fakta om Epla, regler osv for de som er nysgjerrige.
Det er utrolig stille her inne i forhold til mengden butikker, å jeg er ganske sikker på at det er fordi forumet er så åpent.
Jeg kommer hvertfall ikke til å bruke forumet noe særlig fremover. Synd.
Man burde helt klart i det minste være registrert for å kunne lese. Nå kommer f.eks alle forumtrådene opp på diverse søk på google (med fullt navn og alt)
Antar at årsaken til at vi ikke får lukket forum er pga kostnadene til utvikling av funksjonen - ikke pga nytteverdi for potensielle selgere. Men meg om det... ;-)
Egentlig enig i at forumet bør være lukket...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.