*A watched product will never sell. Ting du tror skal bli solgt på en dag, blir ikke nödvendigvis det. I hvert fall ikke om du sitter og fölger med. Jeg selger i hvert fall tilsynelatende mye mer når jeg tenker på noe annet.
*A watched product will never sell. Ting du tror skal bli solgt på en dag, blir ikke nödvendigvis det. I hvert fall ikke om du sitter og fölger med. Jeg selger i hvert fall tilsynelatende mye mer når jeg tenker på noe annet.
Sjekk mail ofte! Når en potensiell kunde mailer deg med spørsmål angående en vare hann/hun vurderer å kjøpe, er det for sent å svare etter tre dager..! Risikoen er at kjøpelysten synker i takt med ventetiden...
Unni Strand har laget en oversikt over både hennes og andre Eplaselgeres beste tips på bloggen sin. Jeg hadde som nybegynner, og har fremdeles stor nytte av de. Kanskje de kan være noe for deg også?
Gode bilder er alfa og omega! Selv om produktbeskrivelsen er omfattende og oser av profesjonalitet, daler fort interessen hos folk når det er dårlige bilder.
Ergo - bruk tid på nøyaktige og gode produktbeskrivelser samt gode bilder.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.