Eg savner muligheita til å sjå større versjon av bilda her på Epla. Når eg skal kjøpe noko ønsker eg å kunne sjå detaljane godt, og då syns eg at bilda her er i minste laget. Er dette noko som er mulig å få til?
Eg savner muligheita til å sjå større versjon av bilda her på Epla. Når eg skal kjøpe noko ønsker eg å kunne sjå detaljane godt, og då syns eg at bilda her er i minste laget. Er dette noko som er mulig å få til?
Ja, det er sant. Jeg har tenkt det mange ganger når jeg ser på ting jeg har lyst til å kjøpe.
Det har jeg tenkt på også, vert flott om man knne trykke på bildene å få de større:)
Jeg tar nærbilde av diverse detaljer. Det er kanskje noe alle burde tenke på. Noen ganger lurer jeg på om jeg har for mange bilder av hvert produkt, men når jeg selv skal handle så vil jeg se alt. Kommer jeg inn i en butikk og bare finner 1 til 2 bilder av en sminkeveske feks så snur jeg. Jeg vil også se hvordan produktet ser ut inni om det er en veske av et eller annet slag. Mange her som ikke viser hvordan produktet ser ut inni/oppi/bakside. Jeg ønsker å se alt! :)
Takk for påminnelsen, Silje- jeg skal bli bedre til det sjøl!!
Ellers må jeg si at jeg også savner muligheten til å få bildene større. Sjøl om det er tatt mange nærbilder, er det mange ganger jeg skulle hatt hovedbildet større- for å få helheten på produktet!
Enig! Ønsker bilder med større oppløsning. Selv om mine produkter er bitte små og jeg allerede får fram flere detaljer enn man greier å se i virkeligheten... :-) Det føles bedre å kunne "blåse opp" ting litt og kunne studere måten de er laget på.
Større bilder er alltid et pluss!
Ellers så må jeg si at jeg er veldig takknemlig for at vi får ha så mange bilder her på Epla. Er vant til å blir begrenset til fem på Etsy - og på noen produkter blir det til at man ønsker seg flere. :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.