Kristin: Dette er noe som henger igjen fra en gang for lenge sia, da Epla gjorde det sånn at produktene i ønskelista umiddelbart forsvant når de ble solgt. Dette var vi mange som mente var dumt, så da forandra Epla det tilbake - men det skjedde samtidig en feil. Siden har tallet i parantes aldri stemt. Jeg har 24 ting i ønskelista, men det står at jeg har 47… Uansett hvor mange ting som ligger der, vil det hos meg alltid vise 23 for mange.
Unni: 1000 ting i ønskelista…!? Wow. Produktene legger seg forøvrig etter dato innlagt på Epla, de eldste øverst.
For min egen del prøver jeg å ha en overskuelig mengde ting i ønskelista, så jeg ikke går helt i spinn. Jeg lager derimot masse andre lister (og koser meg storveis!): Gaver, forsider, ønsker meg muligens, må huske etc. Disse produktene "hjerter" jeg ikke nødvendigvis.
Ellers er jeg enig i at det hadde vært greit å kunne kategorisere favorittbutikkene. Men det er MYE jeg skulle ønske kom på plass før dét. Spesielt det å kunne stenge butikken for handel når jeg er på marked, uten at hele butikken forsvinner. Som jeg har terpa på i to og et halvt år…
En helt annen ting: På brukerprofilene våre står det "Siste produkter fra den og den butikken" (jeg tror "siste" ble lagt til etter at Epla var nede for vedlikehold?), men disse er da vitterlig ikke de siste… de er de aller eldste.