Har solgt et par votter som jeg har strikket på bestilling å har fått bekreftelse fra Paypal. Men ingen ordrebekreftelse fra Epla å de ligger fremdeles ute i butikken :S Skjønner ingen ting jeg...
Har solgt et par votter som jeg har strikket på bestilling å har fått bekreftelse fra Paypal. Men ingen ordrebekreftelse fra Epla å de ligger fremdeles ute i butikken :S Skjønner ingen ting jeg...
Det samme har skjedd med meg, bare at det er jeg som har kjøpt noe og produktet fortsatt ligger for salg. Det er vel noe bug som er kommet etter i går. Har du sendt mail til Siw?
Nei, tenkte å høre her først Så det ikke var jeg som var blitt helt tullete ;) Skal sende mail nå.
Har sendt mail nå:) Om det ikke hadde blitt betalt med Paypal så hadde verken jeg eller kjøper ant at produkte hadde blitt kjøpt da...kan jo hende flere har hatt problemer uten at de vet det.
har skjedd med meg også. Men jeg aner ikke hva det er kunden har kjøpt!
Jeg fikk i går ordrebekreftelse på kjøp som skulle betales med privat oppgjør, så det kan hende at det var noe som skjedde når kunder valgte Paypal?
Skjedde her og igår!
Kontaktet kjøper og spurte hva hun hadde kjøpt! Fikk bekreftet hva hun kjøpte. Sendte og mail til Siw og hun ordna opp! Var nok noe når det ble byttet server.
Idag er pakken sendt med posten.
Jeg fikk mail fra paypal at noen hadde betalt inn på kontoen min. Men jeg kan ikke se I butikken min hva dette er. Har sendt en mail til kunden. Håper hun Ser den og svarer.
Fikk svar på mailen min å de har vist blitt fikset nå. Var no tull etter oppdateringene :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.