Slik var det hos meg også i går...eg stavet litt feil for å logge meg inn..dermed kom den ruta som er så irreterende...eg logget meg bare ut igjen,og stavet skikkeleg når eg logget meg inn att ,dermet var dette borte:)
Slik var det hos meg også i går...eg stavet litt feil for å logge meg inn..dermed kom den ruta som er så irreterende...eg logget meg bare ut igjen,og stavet skikkeleg når eg logget meg inn att ,dermet var dette borte:)
Det har med sikkerhetsinnstillinger i browseren (Firefox, IE, Opera, Chrome etc) å gjøre.
Prøv å endre disse under "innstillinger", du har høyst sannsynlig på et veldig høyt sikkerhetsnivå som gjør at den setter spørsmålstegn ved det meste nå.
På den annen side kaller vi Internet Explorer for Internett Eksploderer hjemme hos meg - har aldri vært noen stabil browser :D
Aldri hatt et eneste problem (bank i bordet!) tidligere, så jeg vil ikke klage på explorer i grunnen... Det var bare så rart at dette plutselig dukket opp etter stengingen av Epla i går! Og dermed begynte jeg å fundere på om dette kanskje gjelder mange av kundene også, dersom det faktisk er pga oppgraderingene (eller hva det nå var..?) på Epla.
Ja, det har nok med oppgraderingen å gjøre. Ser ut som de har gått over til såkalt SSL, som skal gjøre siden sikrere. Du kan slå av varselet et eller annet sted i nettleseren din, men jeg husker ikke hvor. Bruker stort sett bare Chrome nå, og da får jeg ikke opp disse varslene.
Merkelig, men i dag er det tilbake til normalen igjen uten at jeg har forandret innstillinger... Men takk for gode tips!!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.