Ånder tilbakemeldiger fra dere der ute :)
Ånder tilbakemeldiger fra dere der ute :)
Jeg syns fotografiene dine er nydelige :) er mange der jeg kunne hatt på veggen, hadde jeg hatt litt mer penger.
Jeg syns du har skrevet en fin introduksjon til butikken og bildene er det ikke noe å si på, syns jeg. Produktbeskrivelsene dine har de nødvendige opplysningene, men det kan være lurt å skrive litt om motivet. Da vil du få flere treff når folk søker, ettersom søkemotoren leter i produktbeskrivelsene også.
Pris har jeg lite peiling på når det gjelder foto, men som du skriver selv, så koster det å få de fremkalt og spent opp på lerret etc. Og det tar tid å ta slike bilder. Man skal finne motivene, men også ev. vente på det rette lyset, solnedgang osv. Du skal jo ikke tape på det, så jeg reagerer ihvertfall ikke på prisene.
Lykke til :)
Utrolig fine bilder. Vanskelig for meg å uttale meg om pris, vet ikke noe om hva som er riktige priser for foto. (Men man skal jo ha det på veggen en stund,så da er det vel riktig å spytte i litt...?)
Tusen takk for fine tilbakemeldingar :D De har flotte butikkar deko også :D
Wow, så fine bilder!!! Jeg har ikke mer plass på veggen, men skulle gjerne hatt flere av bildene dine her hjemme.
Litt mer utfyllende tekst hadde kanskje vært lurt, for som Linda sier- da kommer produktene dine lettere opp når man bruker søkefunksjonen.
Prisene har jeg ingenting å utsette på.
Jeg syns kanskje header`n er litt mørk og dyster, jeg da- men det er jo en smakssak!
Ellers syns jeg, som sagt, at bildene er kjempeflotte!!!!
Lykke, lykke til!!!
Takk for det, Birgitte Kristin :) jeg er forresten enig med Ullværket om headeren din. Du har så mange flotte bilder, så jeg føler nok at du kunne lagd en bedre header. Men som sagt, det er jo en smakssak :)
Synes mange av fotografiene dine er helt nydelige! Selvsagt er det en smakssak,men headeren din synes jeg også er litt mørk og dyster.
Bildene = kjempefine!
Lykke til videre.
Takk for da alle sammen. Eg er heilt enig med dere, men forstår ikkje korleis eg skal lage ein fin header :p Men eg jobber med saken ;) tusen takk for tilbakemeldinger :)
Hva slags andre störrelser og materiell og til hvilken pris? Om du går i null på å selge bildene på lerret, kunne du jo kanskje legge ut billigere utgaver med mer fortjenestepotensiale?
Fotointeresserte vil nok også gjerne vite mer om bildene, hvordan de er tatt (digitalt, går jg ut ifra) og hva du har gjort med dem etterpå.
Takk for tilbakemelding, no har eg noko å jobba med :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.