Har vært på Epla siden november 2010. har massssse tittere men ikke salg. og for meg å selge billigere er uaktuelt. har nå satt litt salg på noen produkter som jeg har hatt liggende en stund. men gir ikke opp. mvh Surfrosa.
Har vært på Epla siden november 2010. har massssse tittere men ikke salg. og for meg å selge billigere er uaktuelt. har nå satt litt salg på noen produkter som jeg har hatt liggende en stund. men gir ikke opp. mvh Surfrosa.
Så mye fint du syr! Jeg falt pladask for det gule veggteppet!
Jeg har aldri sett butikken din før. Er det lenge siden du har lagt inn noen produkter i butikken din? Jeg titter oftest på de nyeste innlagte produktene, så hvis jeg ikke søker opp noe spesielt er det ikke sikkert jeg kommer over varer som er lagt inn for lenge siden.
Jeg ser at du tar ganske mye i frakt. Kanskje det ødelegger litt for salget ditt?
Ønsker deg lykke til og håper du får salg snart!
Jeg kom på en annen ting. Det kan være lurt å legge varene inn i flere kategorier. Da er det lettere for kundene å finne tingene dine. F.eks: Interiør - duker og brikker. Det kan også være lurt å beskrive varene mest mulig. Ta med farger også, selv om vi ser fargene på bildene. Noen søker kanskje etter varer i en bestemt farge.
Jeg gjør som Ranveig og titter ofte gjennom det som er nyest og nettopp kommet inn. Da vil jo ikke "gamle" ting dukke opp for meg. En annen ting du kan gjøre er å legge inn søkeord på produktene, farger, høst, vår, hva det minner deg om, brukssteder og lignende.
Og for å være helt erlig er ikke dette helt lapper etter min smak. Jeg synes det du har laget er fint, og du har nok brukt mye tid på det. men ikke noe jeg ville brukt penger på. Jeg fant i full fart da jeg googlet, en blogg med et teppe jeg synes er fint. http://www.urbanretro.org/2011/02/lappeteppe.html
Det er noe med fargene og mønstrene her, pluss at jeg liker de store rutene. Her har du jo f.eks noe å spare med store ruter. Du sparer tid og kan kanskje selge det litt billigere? Det kan lages av restestoff.
Jeg ser jo også at det er noe helt annet en det du har laget fra før, men jeg bare ville vise hva jeg kunne tenkt meg å kjøpe av lappeting :)
Dt kan også ha med prisen å gjøre. Ikke at du skal sette prisene ned, det er åpenbart veldig tidkrevende produkter du har, og det ligger mye tanke og sjel bak. Men jeg vet med meg selv, som handler mye på nett at jeg har en sperre på produkter over ca 500 kroner. Ikke at 500 kroner er noen grense for hva som er for dyrt eller ikke, men det er liksom min grense for hva jeg vil bruke på noe jeg ikke har sett på ordentlig, tatt på, luktet på og så videre... (Joda, angrerett og sånn, men likevel)Et veggteppe gjør jo mer inntryk på en vegg en det den kan gjøre på et lite Eplabilde. Finnes det noe slags produkt du kan prøve som blir litt billigere? Om noen først har kjøpt typ gjestehåndkle de er fornøyde med, er terskelen også lavere for å investere i de dyrere (og finere) produktene senere.
Men som de andre sier: Man må på forsiden. Ikke ved å republisere produkter i ett sett, da blir folk bare lei, men ved å legge ut nye produkter jevnlig (produkter som har ligget i 100 dager kan du republisere). Når jeg legger inn noe nytt, får jeg alltid visninger på gamle produkter også. Og som Rannvei skriver søker jeg gjerne på farge og materiale, så det kjekt om det står produktbeskrivelsen.
Fine ting du lager, men kanskje du burde skrevet litt mer utfyllende om produktene i beskrivelsen?
Og som Kristin skriver, kanskje det hadde vært en ide å lage noen litt mindre tidkrevende produkter som blir litt billigere?
Jeg reagerte også på fraktprisene, det koster jo ikke 100 kr å sende en duk? Sist jeg sendte et klesplagg i tilsvarende størrelse så kom portoen på 26 kr.
Jeg syns produktene dine er veldig fine, men jeg savner utfyllende beskrivelser. Det er ofte fint om de er personlige og.. du sier du lager mye fra fantasien, kanskje du kan skrive litt om hva som var inspirajonen bak hvert design + materialer og teknikker. Da hadde kanskje folk også satt mer pris på hvor mye arbeid som ligger bak. Jeg syns også butikkbeskrivelsen din er for kort og upersonlig. For meg er personlighet noe av det viktigste på Epla, siden man handler av personen som faktisk har lagd varen istedet for noen som driver en kjede og selger masseproduserte varer fra Kina.. også burde man jo legge ut nye varer innimellom :) lykke til med butikken din :)
Er nok enig ang prisene på produktene. Ha gjerne noen produkter som er litt billigere. Bare prisen gjør at jeg ikke er intressert i å se videre, dessverre. Ha litt rimeligere varer slik at det vekker intressen for hva du lager, for det var jo aldeles nydelige ting du syr :)
Produktene dine ser fine ut, men er enig med de over som savner en litt mer detaljert produktbeskrivelse. Hvis jeg skulle handlet så dyre produkter så hadde jeg ønsket mer informasjon. Jeg reagerer også på de høye porto prisene.
Føyer meg inn i rekken av de som savner mer utfyllende beskrivelser av arbeidene og teknikkene dine. Det kan få de som ikke er så kjent med quilteteknikker til å forstå hvilket arbeid som faktisk ligger bak. Oppgi gjerne hvilke stoffer du bruker og hva du bruker som "fyll" i midten. Quiltearbeider har ofte vakre baksider (sikkert også dine )hvor de intrikate sømmene kommer frem - derfor hadde vært fint med bilder av disse også. Håper tingene dine finner noen nye hjem snart - det har de fortjent :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.