Usj, det hørtes lite hyggelig ut...Retur av dette kjøpet kommer vel under reklamasjon, og ikke angrerett? Dette må vel i høyeste grad kalles feil på varen og du burde ikke betale portopenger - selger burde refundere alle utgifter til porto.
Usj, det hørtes lite hyggelig ut...Retur av dette kjøpet kommer vel under reklamasjon, og ikke angrerett? Dette må vel i høyeste grad kalles feil på varen og du burde ikke betale portopenger - selger burde refundere alle utgifter til porto.
Det var leit at du har opplevd dette fra en butikk her inne på epla,men er helt enig med Silje at dette må komme under reklamasjon og ikke angrerett.Og at selger burde refundere utgiftene til porto.
Ja,kjempe leit og det er ødlegger for alle! Jeg har kontaktet selger pr.mail og regner med at hun betaler for for porto ved tilbakesending av varen. Takk til dere for svar : )
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.