Jeg har opplevd dette mange ganger, i begynnelsen var jeg tålmodig, men til slutt ble jeg drittlei og fjernet "privat oppgjør".
Nesten like irriterende er de som betaler først etter en uke eller to. Skjønner de ikke at pakken IKKE blir sendt før pengene er kommet frem??
Da begynte jeg å skrive både i butikkbeskrivelsen og i mailen til kunden, at pengene skal være på min konto innen 3 dager, da ble det LITT bedre, men fortsatt var det omtrent 70 prosent som ga blaffen i dette, og betalte når selv følte for det.
Det var også en dame som mente at "privat oppgjør" betyr at man skal få faktura i pakken sammen med varene.. Jeg blir noen ganger direkte irritert over at folk er så lite opplyst og bare forventer ting sånn helt uten videre.
Noen påstår at de har blitt svindlet tidligere og kan derfor ikke forhåndsbetale. Neivel, da får de handle i en annen butikk, da.
Jeg stemmer definitivt FOR den svartelisten!
Synes også at de som holder på sånn gjentatte ganger rett og slett burde blitt utestengt fra Epla.