Ønsker tilbakemelding på butikk , priser og produkter
Ønsker tilbakemelding på butikk , priser og produkter
Heisann! Du burde sortere produktene dine, det gir et mer ryddig inntrykk. Og så skrive litt om butikken din øverst, syns jeg. :-)
Hei! Synes produktene du har laget er fine, og prisene er også fine. Personlig er jeg litt skeptisk til å blande hjemmelaget og brukt i samme butikk. Men det ser du jo selv om du vil ha én eller flere butikker. Ser du har sortert produktene nå og det ser bedre ut:-) Navnet på butikken din i banneret kommer litt bort når det ligger plassert over de mørke bildene. Jeg hadde kanskje gjørt bildene bak litt lysere eller lagt butikknavet på siden? De tovede kosedyrene er kjempefine!
Tenkte bare jeg skulle si at den apostrofen i butikknavnet ikke skal brukes på norsk. Det skal skrives Monicas Design, akkurat som Saras butikk over her, og Liv-Heléns keramikksmykker. Den berømte apostrofen bruker vel rundt halvparten av butikkene her inne, så det er ikke bare deg - men det er altså feil :)
Ellers blir det aldri feil å lese Unni Strands Eplatips
Kjempesøte babyboots, forresten!
Hei Monica!
Jeg syns du lager fine ting! Bildene kunne kanskje vært litt klarere. (Jeg sliter selv med bilden!)
Du kunne kanskje skrevet noe på siden "om butikken", men det kommer vel etter hvert tenker jeg. Det tar jo alltid litt tid før man er kommer helt i gjenge her inne på epla. Og som Liv-Helen skriver så skal ikke aprostrof brukes på norsk.
Jeg liker og å få vite hvilket garn som er benyttet i tovede og strikkede ting, Sikkert fordi jeg jobber i strikkebutikk og har prøvd ut en del garn i toving og hvert garn kjennes helt forskjellig etter at det er blitt tovet. Noe blir hardt og noe blir lekkert og mykt og det er ikka så lett å se på bilder.
En litt større banner hadde gjort seg, og jeg ville kanskje hatt to butikker... en for klær og en for de hjemmelagede tingene. Men selvsagt kan du ha kun en også... det bestemmer du jo selv. men helhetsinntrykket hadde blitt bedre tror jeg.
Prisene er det vel ikke noe å utsette på og som sagt du laget flotte håndlagede produkter ;o))
Lykke til viderere Epla!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.