Vi har hatt problemer de siste dagene med å laste opp bilder fra pc-en til Eplabutikken vår. Er det noen andre som har/ har hatt problemer med dette eller kan jeg gå utifra at problemet ligger hos oss?
Vi har hatt problemer de siste dagene med å laste opp bilder fra pc-en til Eplabutikken vår. Er det noen andre som har/ har hatt problemer med dette eller kan jeg gå utifra at problemet ligger hos oss?
Eg har lasta mange bilder i dag,fekk problem med eit bilde,ellers normalt her.:)
Har alltid syntes det går veldig treigt her på Epla, men ellers har det gått bra for meg. Hvis nettet ditt er dårligere enn det pleier å være, så kanskje de rett og slett "timer ut"?
Takk for innspill :D Har aldri hatt problemer før, men nå går det treeeegt og plutselig laster det opp etter x antall forsøk. Får vel bare ha litt tålmodighet og se det an....
Høres veldig irriterende ut! Får håpe det går over av seg selv, men det går an å ringe til internettleverandøren og si ifra også.
Jeg er en dårlig klager, så jeg får alltid mannen til å ringe . ;)
Ikke noe problem her:-))
Jeg har aldri hatt problemer med treghet her inne :)
Ikke jeg heller, så da ligger nok problemet her. Får sette noen på saken...Takk, igjen alle sammen :D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.