Dette med pris er vanskelig, synes jeg.
Man må uten tvil ha dekket kostnadene til materiell og slikt, men man bør jo også ha noe igjen for timene man investerer i det man lager.
Kan jeg få spørre dere om hva dere synes om prisene på mine plakater?
Dette med pris er vanskelig, synes jeg.
Man må uten tvil ha dekket kostnadene til materiell og slikt, men man bør jo også ha noe igjen for timene man investerer i det man lager.
Kan jeg få spørre dere om hva dere synes om prisene på mine plakater?
Etter min mening er de rimelige, det er ikke mye man får under en 200 lapp i dag ;)
Det har Tusilago helt rett i :o)
Jeg fant meg enda noen nye favoritter, jeg da. Plakatene er kjempeflotte, og prisene likeså! Well done! :o)
Veldig fine plakater og greie priser.
Tusen takk for tilbakemelding, damer
Satte stor pris på det :-)
Jeg tenker at det kan finnes marked for slike plakater i to prisklasser: en som gave til slekt og venner (som jeg tenkte når jeg så dine plakater), og en når man skal ha gave til noen man er fadder til eller i hvert fall vil gi noe fint og unikt til. Sistnevnte kan kanskje være håndtegnet eller på annet måte noe helt spesielt (og dyrere).
Jeg tenker at det kan finnes marked for slike plakater i to prisklasser: en som gave til slekt og venner (som jeg tenkte når jeg så dine plakater), og en når man skal ha gave til noen man er fadder til eller i hvert fall vil gi noe fint og unikt til. Sistnevnte kan kanskje være håndtegnet eller på annet måte noe helt spesielt (og dyrere).
Kristin: Ja, det er absolutt noe i det du sier... Derfor har jeg nå tenkt å f.eks også tilby mitt design som print på lerret/ canvas både med og uten blindramme (dvs oppspent lerret)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.