Jeg hadde veldig lyst, men uheldigvis for meg passet denne helgen veldig dårlig...
Jeg hadde veldig lyst, men uheldigvis for meg passet denne helgen veldig dårlig...
Ahh, jeg har meldt meg på. Så får vi se om jeg får plass! Syns det er litt skummelt, jeg da. Har bare stilt på småsteder hvor det nesten bare er kjentfolk. Men får jeg plass, kommer jeg (litt småskjelven tenker jeg, hehe)! Er dere andre superdrevne på dette, eller?
Jeg er ikke superdreven i det hele tatt... faktisk første gang jeg er med på noe sånn.
Blir spennende å se om jeg får en plass da :-)
Jeg har meldt meg på og håper jeg kommer med. Det blir nok et flott arrangement med mange spennende boder!
Har meldt meg på nå og håper på plass. Blir en lang tur fra Kirkenes, men tar det i kombinasjon med to søndager på Blå :)
Det blir nok for langt å reise frå Bergen, og eg er dessutan meldt på eit anna julemarked den helga, men det hadde jammen vore gøy å vore der!
Jeg har meldt meg på og håper jeg får plass. Det blir gøy dette.
Ja, dette blir spennende :) Venter i spenning!
Jeg har meldt meg på, venter i spenning på om jeg får plass. Er et stykke å kjøre fra Karmøy, men det gjør ingenting. Er det noen som har fått bekreftet at de får plass ?
Jeg tror ikke noen har fått svar om plass ennå? Eller...?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.