Er det noen som vet hvordan man får proff merket i headingen på butikken. Mener jeg har lest en plass at det er nok om man har registrert et eget firma som er relatert til håndverk.
Noen som vet ??
Er det noen som vet hvordan man får proff merket i headingen på butikken. Mener jeg har lest en plass at det er nok om man har registrert et eget firma som er relatert til håndverk.
Noen som vet ??
Hva er proff merket? Har vært borti endel slik merking, men er ikke kjent med dette merket. Fant heller ikke noe når jeg googlet.
Det jeg hvertfall vet er at man ofte må være godkjent eller autorisert for å få diverse merker, men proffmerket kjenner jeg som sagt ikke til.
Trollsmed skrev noe om dette et eller annet sted. Hun har og merket oppe til høyre på siden sin.
Trollsmed laget proffmerket for at de som drev eget firma kunne kopiere og ta med til siden sin/headingen. Det er valgfritt å bruke. :)
Originalen kan fås ved henvendelse til Trollsmed. Det skal signalisere at butikken driver seriøst, informerer korrekt om materialer og innhold, kjenner lovverket, driver håndverksnæring på faglig/grund erfaringsmessig kunnskap. Det skal være BITTELITE oppe til høyre.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.